Reisiga poole peal

Tänane 4. festivalipäev algas kella 7 paiku, sest 7:30 pidime olema juba hommikusöögilauas. Seejärel ootasid meid hotelli ees bussid, millega sõitsime General Santoses asuvasse Veranza kaubanduskeskusesse kohalikele meie kultuuri näitama. Keskus oli sel hetkel täiesti tühi ja suletud. Meie esinemine pidi algama kell 10, kuid kuna keskus pidi avatama just samal kellaajal, siis tulid korraldajad meile äkitselt ütlema, et esinemine toimub paarkümmend minutit hiljem. Kõik oli tantsimiseks valmis, aga keda polnud... publikut!
Varsti saime siiski lavale, aga kuna see oli väga kitsas, siis oli prioriteediks mitte sealt alla sadada! :) Pärast meid esinesid tantsijad Tahitilt ning lõpus kutsuti ka meid tantsima. Hiljem vahetasime riided, sõime lõunat ja läksime poodlema. Käisime nii raamatu- kui ka toidupoes. Ostud käes, suundusimegi tagasi Koronadali linna ning seejärel oli päris mitu tundi pausi ja puhkust. Kell seitse sõime õhtust ning kiirustasime homse esinemise lavaproovi, kus läks edukalt. Nüüd oleme hotellis tagasi ja suundume magama, et homseks taas värsked olla!

Kadri ja Ann-Sophie
14.08.2018

Comments

Popular posts from this blog

Kanami Koronadal! Kanami gid indeed!

Festival las alata!

Neljas päev ehk Guugeldamine on tervisele kahjulik